{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس این حالشو 🙂

حس این حالشو 🙂
انگار تتلو تو زندگیم بوده میدونه چ بدبختیای کشیدم بعد بدبختیا رو کرد اهنگ🚶🏻💔
دیدگاه ها (۱۰)

دیدی؟!

حق

ع ادما متنفرم چون....

وسط تابستون...🚶🏻

این ادیت رو پیدا کردم کسی میدونه اسم اهنگ چیه

رو این اهنگ کراش زدم با اینکه هیچ ربطی به زندگیم نداره

#آی_ماهاین حس زیبا رو تو دنیا نمیشه با چیزی عوض کرد 🥰🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط