{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انیمهه خیلی وقت بود که پست انیمه نزاشتم

انیمهه خیلی وقت بود که پست انیمه نزاشتم
دیدگاه ها (۴)

صدااش•••

خدا.

بچه ها مدرسه های شیراز تعطیل شد من فردا امتحان علوم دار

....♡

ادیت خودمه راستش بگم سرش اصلا وقت نزاشتم خیلی بد شد خوب ادیت...

خیلی وقته پست نزاشتم 😓

دوباره ادیت خودم از شینوبوببخشید اگه بد شد . خیلی روش وقت و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط