{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی و من درخلاف بقیه در یک شب پاییزی

تنهای تنها،بدون دوست،تنهای تنها به سر میبرم
خیلی بده وقتی نتونی با بقیه دوست بشی چون حس میکنی ازت بدشون میاد،از طرفی از دوستات جدا بشی سر هیچی،از طرفی خانواده ات ازت متنفر باشن . جالبتر از همه چیز وقتیه که بهت میگن تو روانی هستی ،نمیگن روانیت کردیم🌚💔💔
دیدگاه ها (۰)

آره دیگه

درخواستی

𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐂𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐡p13جونگکوک دندون هاش رو به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط