{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خنده دارست ولی این حکایت آدماییست که عشق میز و مدیری هستن

ای کاش
دیدگاه ها (۲)

خیابون جای دعوا نیس

دوران ما

بخند

باران میبارد و من ...

ای کاش پسر ها از پسرهایی که داخل کتاب ها هستن یاد بگیرن

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط