{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توام آدم باش نخورش دیگه 😄😄

توام آدم باش نخورش دیگه 😄😄
دیدگاه ها (۲)

کمی حس خوب

اینم از آزادی هوفففف بالاخره کنکورو دادیم رفت پ ن :حوضه(دانش...

بیلی تو هودی گیر کرده😄😄

محض سرگرمی

ادم باش اوکی؟

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط