{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اعماق قلبم دلتنگ لایو هاش بودم🥲🚬

از اعماق قلبم دلتنگ لایو هاش بودم🥲🚬
دیدگاه ها (۷)

لایو کوک قشنگ ترین و رویایی ترین دو ساعت ۲۰۲۴ بود🥲😭

اخطار:اعصابتون‌ و روح و روانتون با خوندش به خطر میفته🚬😔

فقط میا میا گفتناششش😭😭❤️‍🩹

حتی جرعت نداری اعتراض کنی😂💔

تو در اعماق قلبم مثل خدا جا داری 🤍

راجبش دلتنگ نیستم ، راجبش قلبم داره از جا کنده میشه (:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط