{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بازار خیلی ها مال مردم رو میخورن . خیلی ها مال مردمو ب

تو بازار خیلی ها مال مردم رو میخورن . خیلی ها مال مردمو بخورند ، تو که یا حسین میگی حق نداری مال مردم رو بخوری ...
دیدگاه ها (۳)

زندگی بی غم #حسینزندگی نیست #سرابه

#عشق فقط #اربابهنگردید #نایابه

#دوسِت دارم #دوسِت دارم#دوسِت دارم #دوسِت دارم #ارباب#دوسِت ...

دلتنگم برا لباس نوکریت دلتنگم برای ماتمت حسین..#حمید_علیمی

تو مال منی کسی حق نداری نگات کنه 😠

تو گوه میخوری به من میگی نه اون مال منهههه#intj#enfp

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط