{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیست که نیست....

نیست که نیست....
فقط یه آه حسرت هست...
😔
دیدگاه ها (۰)

🎼🎼🎼🎧🤍

دلتنگی که وقت نمیشناسهاونم اگه از جنس مادر باشه...💔😔

قدر هم بدونیم یهو چشم وا می کنی می ببینی دیگه.........نیست ب...

من موندم حسرت همین یه جمله ساده فدای یه تارموم که نگفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط