{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آهنگ اونقدر زندست که برای همه احوالات بشر میشه استفا

این آهنگ اونقدر زندست که برای همه احوالات بشر میشه استفاده کرد هرزمانی که ظلم و ستم باشه
دیدگاه ها (۲)

✌️✌️✌️✌️✌️✊️👏

رقص کدومشون 😁

#استاد_معین

عمریست که آن ستم گرظلم و ستم به ما کردآمده ام باز بسازم از ن...

مگه میشه کسی این اهنگ رو دوست نداشته باشه؛؛

اخه مگه میشه فدای این بشر نشد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط