{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخی پس نامجون رو من برمیدارم

دیدگاه ها (۲)

حق

آقا جان شما باید برای بدست آوردن ما دست به هر کاری بزنی چون ما خاصیم

شما اگه همچین بغل دستی داشتید چیکارش میکردید

عررر

اخی اینا رو......#مولی#بایلو༻@Sainazl ༺

بنگتن و لوح یادبودی که از دولت مکزیک گرفتن.

از وقتی جلسات تراپیم رو با سلطان میلر برمیدارم خیلی آدم خوشب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط