دیروز پزشکیان گفت که «از نفت خودمون به سپاه دادیم برای مو
دیروز پزشکیان گفت که «از نفت خودمون به سپاه دادیم برای موشکها».
خب، مگه دولت و سپاه از هم جدا هستن؟ میگه نفتِ خودمون یعنی مالِ کی؟
ما همه با هم ایران هستیم و در یک جبهه مقابل دشمن مشترک میجنگیم.
مگه دولت وفاق نیومده بود که دلها رو به هم نزدیک کنه و ایران رو یکپارچه ببینه؟
پس این تفکیکها برای چیه؟ مگه قرار نبود کنار هم باشیم؟
▫️میگه وقتی میجنگید پای لرزش هم بشینید! یعنی از نظر شما وقتی دشمن حمله میکنه نباید جنگید که اقتصاد خراب نشه؟ چیکار باید کرد؟ باید بزاریم دشمن بیاد کشورمون رو بگیره؟
خب، مگه دولت و سپاه از هم جدا هستن؟ میگه نفتِ خودمون یعنی مالِ کی؟
ما همه با هم ایران هستیم و در یک جبهه مقابل دشمن مشترک میجنگیم.
مگه دولت وفاق نیومده بود که دلها رو به هم نزدیک کنه و ایران رو یکپارچه ببینه؟
پس این تفکیکها برای چیه؟ مگه قرار نبود کنار هم باشیم؟
▫️میگه وقتی میجنگید پای لرزش هم بشینید! یعنی از نظر شما وقتی دشمن حمله میکنه نباید جنگید که اقتصاد خراب نشه؟ چیکار باید کرد؟ باید بزاریم دشمن بیاد کشورمون رو بگیره؟
- ۳۵۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط