{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه این زندگیه....

اگه این زندگیه....
من ریدم تو این زندگیی🗣️
دیدگاه ها (۲)

همه میگن اشتباه دیدمت): دیوونه شدم

کی داره تورو اصرافت می‌کنه درحالی که من ب ذره ذرت محتاجم!؟ :

هر کسی لیاقت خودشو خودش تعیین میکنه:):

یعنی من کیرم تو این نت

---زندگیی#جئون_میرا

لذت زندگیی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط