{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی میگه

هرکی میگه

ایند =🤍این رو بفرسته تو کامنت
هرکی میگه

ونزدی=🖤 این رو بفرسته تو کامنت
دیدگاه ها (۲)

من اما مایرز هستم ..........

اون شخصیت منفی سریال که همه دیونش

تو ۲ نقشش رو هم خیلی خوب بازی کردی

ونزدی چه قوقولی شده🥲

عاشق این ادیتم ❤❤لایک و کامنت یادت نره خوشگلم😘سوال پست : این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط