{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بابا اولش فک کردم راجب گیو و شینوبوعه اه

دیدگاه ها (۰)

سمی بود عکسش

حاجی مگه ایرانی دارین که صبحا چایی نخوره؟🤌☕️

ممنون میشم کمک کنید ۵۰ تایی شیم~ . *

اولش فک کردم اعلامیه ترحیمه!😂😂😂

پشته صحنه

این هوش مصنوعیه🤏😂ولی قشنگه فک کردم واقعیه اولش...#مهساحجازی#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط