{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سال بی بهار محسن چاوشی واقعا قشنگه.

سال بی بهار محسن چاوشی واقعا قشنگه.
دیدگاه ها (۱)

غرور بیش از حد لهت میکنه...👌👆

ببخشید آخرش یکم بی ادبیه 🫣شاعر: سیدابراهیم نوربخش

محسن چاوشی

🎙محسن چاوشی🎻نردبان

محسن چاوشی - بعد از تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط