{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دلتنگش میشی

خیلی دلتنگش میشی
دیدگاه ها (۱)

سلام ب زوج جدیدمون

فراگمان سوم قـسـمـت دوم🫠🖤فراگ سوم هم اومد🔥بمیرم برای نسلیهان...

اینکه یواشکی دلتنگش باشی خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ ...

و خاطراتی که دلتنگش میشیم

اینقدر دلتنگش بودی رفتی پیش حاجی😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط