{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی بود داشت گوه میخورد که بهترین دنسر گرل لسیا نیست ؟

کی بود داشت گوه میخورد که بهترین دنسر گرل لسیا نیست ؟
دیدگاه ها (۱)

یعنی میشه باشه؟

از سرتونم زیاده

ژووووون

خب دیگه اونا کره شمالین

بهتر نیست دنسر زن؟ ملکه کیپاپ؟ دختر لیسا؟ اون ملکه ترمه هست ...

لقب بهترین دنسر و بهترین رپر ملکه ای که همیشه اصلی میکنه کسی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط