{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو قیافه ته یه موفق شدمی هست 😂😂

تو قیافه ته یه موفق شدمی هست 😂😂
دیدگاه ها (۱)

من باختم :)✨😂

𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚖𝚢 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝙚𝙮𝙚𝙨 ✨

جی از فور جی کیییییییی 😂😂

فقط قیافه intj اون ته😂

ندیده بودم یه آدم ایرانی انقدر تو کره موفق بشه:)

فقط قیافه کیوت ته😆😆قربونش بشم من😆😆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط