{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خو غیرتی ام دیه چیکار کنم 🥺😔💔🥀

دیدگاه ها (۰)

پوووف دلم گرفته هعی 😔💔☹

هعی دل شکسته مرحمی نیست 💔😔

یکی بیاد منا جمع کنه فکر کنم دیوونه شدم 🤣💔🥀

هعی ما آنقدر دل شکسته ایم که خنده های فیک داریم زیباست

به طرز عجیبی اکانت قبلیم که بن ابد بود بهش یهو وارد شدم

خو چیکار کنم قیافش واسم خنده دارههه😂🗿درسته اینجوری میگم ولی‌...

سلاممم ببخشید چند روز نبودم سرم خیلییییی شلوغ بود و من برای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط