{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر رفتم اون دنیاها دیگه منو نمی بینی....

دیدگاه ها (۴)

آرامش وقتی هنوز اسمش سادگی بود.

اگر زندگی همیشه اینقدر آروم و رنگی می موند:

دیگه لازم نیست منو نجات بدین اون منو نابود کرد!...

من می‌دونم اون دیگه منو نمیخواد ... :)

تو‌ پیشرفت رو نمی بینی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط