{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون من خوشم میاد ازش شماها هم باید خوشتون بیاد

😔🔪
دیدگاه ها (۲۰)

دارم عقلمو ازدست میدم

بچم مانی

تنها شخصی که تو فوتبال ازش خوشم میاد :

تنها برسنس پیکمیی که خوشم میاد ازش😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط