{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلنم بخاطر آهنگش نذاشتم این پستو 😂😂😂

اصلنم بخاطر آهنگش نذاشتم این پستو 😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

توی زندگی بعدی می‌بینمتون 💔💖

🥹🎀

🥹😭

💀😌🤌🏻

اهنگش گادههههه البته. ۸۰ درصدش بخاطر جذابیت خودمه

اصلنم عشقم نیست🤙🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط