{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#خودمونو‌_گول_نزنیم

دیدگاه ها (۲)

اگر روز ازادی من نبودم تو به جای من برقص و شادی کن🦁🇮🇷

تا دیروز زانوهام براش بود اما تا وقتی کع فعمیدم به تهیونگ هی...

🛐🛐🛐🛐🛐

عرررر

ما رونالدوی خودمونو داریم 🫴

هع خودمونو این شکلی بدبخت کردیم 😐🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط