{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

kazeroonipeyman 47346204

دیدگاه ها (۱)

💔از خرابه شام تا دل‌های میناب، هنوز نام رقیه (س) اشک را مهما...

سلام بر شکوهِ صبر...سلام بر بغضِ ناگفته‌ی شام...سلام بر مادر...

انباکس و میکاپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط