{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آندرتیل..

آندرتیل..
خود خود لعنتیشههههه..😂🌝🌱

* دندانم میتیرد.. (چند ساله عفونت داره با درد دائمی، باع) درد موکونه دارم پاره میشم تو این روستای خراب شده یه چس مسکنم نیس..🤡💔
دیدگاه ها (۱)

سنس..یا سنس..؟انتخاب من گزینه سومه.. جفتش..🌝🫱🏽‍🫲🏻

بالاخره یه ادیت غیر-غمگین از جکس..🌝🎉ولی خو قدیمیه..🤡🌱

عا چیزه..

تصویر کاننه (پست رسمیه)

یه مشت از این ادیتا که هیچی توش معلوم نیس هم ببینیم..🤡🫴🏻* بق...

درد و نفرین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط