{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقد به پاش سوختم که..

انقد به پاش سوختم که..
اخرش گفت بوی دود میدی:)
دیدگاه ها (۱)

تولدم نزدیکه...🥳:)

من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم میخواستم بزرگ ترین دریا...

هه، بوی دود نگیری؟ خیلی خودخواهی…:)) #ادیت #فوتبال #غمگین #ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط