{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم کسی نمیخواد ولی...

خواستم بگم الان بیشتریامون تو شرایت سختی هستیم و باید هوای همو داشته باشیم اگه مسی خواست خرف بزنه،ناراخت بود،کسی رو نداشت،من شنونده ی خوبیم🙃
دیدگاه ها (۲)

یه سوال فقط منم که یا صدای اذان استرس و دلشوره میگیرم

میشه یکم راجبه بازار پروانه توضیح بدید

اسم این دوتا رو کسی میدونه؟

وای شت 🤣🤣🤣

سیلاااممم

کپشن چکسلام ، بعد از مدت ها برگشتم ، خواستم درمورد یه چیز خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط