{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه افسانه قدیمی هست که میگه:

یه افسانه قدیمی هست که میگه:

~نجوا
دیدگاه ها (۰)

ولی تنها آرزوم اینه که نمیرم و اینطور دیتی رو با تو با چشای خودم ببینم:)

🌏‏نوعی ارکیده در آمریکای جنوبی - (Dracula simia)

هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...آی دمت گرم و سرت خوش بادسلامم...

مردم این دهات، نوشیدنی الکلی درست کردن و در ظرفش رو گذاشته ب...

یه افسانه هست که میگه:#تئوری#افسانه

یه افسانه ژاپنی میگه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط