{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه تو زندگیمون اینو تجربه کردیم

دیدگاه ها (۴)

اینو همه تجربه کردیم(:

دلم نیخواد که ناراحتتون کنم ولی..........

همه ی ماها تو زندگیمون یکیو داشتیم که برای بودنش،جون کندیم، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط