{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اذنم بده پیش تو باشم اربعین...🖤🏴😔

اذنم بده پیش تو باشم اربعین...🖤🏴😔
دیدگاه ها (۴)

حق گفتنه..👏🙏👍🏻

بزرگ شدیم....ولی...هیچ کدوم از دردای بچگیمون یادمون نرفته..

چشم بر هم نهادیم و گردش دوران گذشت...🥀بر یکی سخت و بر دیگری...

هر کی جواب سلام تو رو داد یعنی روت کراشه(فرقی نمیکنه دختر جو...

بیست تاییمون مبالللللککککککک

وعده ما اربعین، کربلا، تو حرم🏴💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط