{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حقیقتا از نظر خودم بهترین ادیتی بود که توی این چند سال از

حقیقتا از نظر خودم بهترین ادیتی بود که توی این چند سال از این انیمه دیدم🌚✨
دیدگاه ها (۶)

کم و بیش حق

🥰🥰✋🏻✋🏻✋🏻

اینجا خیلی اگوری پگوری شده بودددددد

دیگه خودتون میدونید کپشن قرار بود چی باشه..

بهترین ادیتی که تو عمرم دیدم 🔥

عاااااااااااااا بهترین ادیتی بود که از این دوتا تا الان دیدم...

به عنوان یک کیدرامر با اینکه ۳ سال پیش این سریالو دیدم اما ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط