{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو در هر صورت زیبایی....!

تو در هر صورت زیبایی....!
آنقدر از خودت متنفر نباش و خودتو سرزنش نکن
هر کسی زیبایی خودشو دارع چه در ظاهر چه باطن✨️🦋🤍
دیدگاه ها (۰)

حقیقت....

آهنگش>>>

بی لیاقت🫥👍✨️

بله پس چی فکر کردی🙂‍↔️✨️

ظاهر که از خودت نداری ولی باطن هرکس دست خودش...

انقدر خودتو اذیت نکن بچه🫂

پس خودتو سرزنش نکن و همیشه خودت باشهمه مون همینیم...درود.برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط