{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جمله برای بیان حالت بنویس؟♪

یه جمله برای بیان حالت بنویس؟♪
دیدگاه ها (۲۳)

کیو دارین موقع پیامش اینجوری ذوق کنین ؟تگش کن 🙂♥️لایک یادت ن...

کیا از این رفیقا دارن ؟😂

حق نیست؟

پس انسان چی؟ 🙂💔

یه جمله به یاد ماندنی برام بنویس.

گارد جاویدان شاه برای حمله آماده شدیک جمله برای آنها بنویس

یه جمله عاشقانه ، غمگین و ... مخاطب دار توی کامنتا بنویس و ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط