{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا حقتراز ای نی

دیدگاه ها (۲)

سلام عشقولیا

نمکن نمککک

بهله این دوتا رو یادتونه

اخرین حرفتون دوس دارین چی باشه

قرار نبود به نی حسودی کنم ⁦◉⁠‿⁠◉⁩ای بابا نی هم نشدیم ⁦。⁠:゚⁠(...

نیمه ای از من نی

حق نی؟ بعد اونم ۱۲ صدمه ثانیه ای👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط