{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبودت برام خیلی سخت تنهام نزار @mo_jm

نبودت برام خیلی سخت تنهام نزار @mo_jm
دیدگاه ها (۸)

https://wisgoon.com/esi.ghasemi1800

😈🖕🏼

میانننننه اُوماااااااا

شرمنده نبودم فردا امتحان مطالعات دارم نبودم (میانه)ببخشید

تنهام نزار........

چی بگم والا

کاش ادامه داشت قصه قشنگ تو .....................

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط