{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا فهمیدی

چرا بی تی اسو
دوست دارم؟
دیدگاه ها (۰)

هه اره🗿🤌

هه🗿🤌

بدونید چون حقیقته

واقعا دوست دارم

دلایلی که دیگه بی تی اسو دوست ندارم😔

دزد :هرچی داری رد کن بیاد!منی که فقط بی تی اسو دارم :☝️👆

ونایکه گروه بی تی اسو دوست دارند قالب 💜💜💜💜💜💜اگه ام دوست ندار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط