{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میره بالا توقع:)

میره بالا توقع:)
دیدگاه ها (۰)

خودم کشیدم😅😅 نظر بدین خوبه؟

....

جون من تو کامنتا نظر بدید قشنگه؟؟

چرا فالو نمیکنیدددددددد رفقایی که قبلا فالوم کرده بودن من ه...

توقع از خلق توقع می آورد …توقع از خالق معجزه ✨

توقع از خلق رنج می‌آورد .

دیگه ازهیچکس توقع ای ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط