{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق ترین بودم💔+!

عاشق ترین بودم💔+!
دیدگاه ها (۵)

دنیا به کام تو 🥀+!

چرا...؟ 💔🥀+!

شکسته💔+!

سوختنم🥀+!

عاشق شدن ترسناک ترین و سخت ترین و دردناک ترین حس دنیاست.😢

من عاشق او بودم و او عاشق او.

من عاشق او بودم ، او عاشق او 💔🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط