{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عه من شهریورم😂

عه من شهریورم😂
و منی که هیچوقت نمیخوابم حتی بعد مدرسه و نمیدونم‌ چجوری تا الان زندم... البته از اثراتش میشه به روانی تر شدن در حد مرگگگگ اشاره کرد🌚😂
دیدگاه ها (۲۶)

حقققبه خدا منم بخت برگشتممم فقط دبیرستانی نیستمممم😂

یکی منو ببره اینجااا تو رو خوداااا

شتتتت🌚😂

جوری که روانی این آهنگممممم

عزیزان نمیدونم چجوری معذرت خواهی کنم... اشکال داره این یه ما...

من مستمر ریاضی و علومو بیست گرفتم و عربیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط