{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با چه حقی اصکی میرین

با چه حقی اصکی میرین
آهنگ به این قشنگی رو کردین این آهنگ؟؟؟
دیدگاه ها (۱۲)

He is my heart 💜💜

عموش ورد واید هندسامهچی فک کردیهااا

چون که من با اونها تازه قشنگی های زندگی رو دیدم و دوباره به ...

من با این صدا زندگی میکنم

ولی قشنگی این اهنگ

بعضیا رو درک نمیکنم چرا بدون اجازه اصکی میرین وقتی وارد پیجی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط