{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسم الله😂چه لقبي میدین🙂🙂

بسم الله😂چه لقبي میدین🙂🙂
دیدگاه ها (۱۳)

اینم از زندگی‌ فلسطینی ها😭💔

اعلی حسرت 😂😂😂

🇮🇷🇮🇷

لطفا از این به بعد این رو روی دیوار بنویسید🤌🏻😂

بسم الله الرحمن الرحیممطمعنم رفیقام با کی منو شیپ میکننبسم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط