ترانه نوستالژی ب نام لحظه وداع
ترانه نوستالژی ب نام لحظه وداع
من این ترانه رو بی نهایت دوست دارم
میدونم که اکثر موزیکهایی که روش کار کردم و براتون
پست گذاشتم رو گوش نکردید....
ولی اینرو لطفا گوش کنید .فوق العادس....
من این ترانه رو بی نهایت دوست دارم
میدونم که اکثر موزیکهایی که روش کار کردم و براتون
پست گذاشتم رو گوش نکردید....
ولی اینرو لطفا گوش کنید .فوق العادس....
- ۶.۷k
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط