{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کارما اعتقاد دارین من نه آره ونه نه

به کارما اعتقاد دارین من نه آره ونه نه
دیدگاه ها (۶)

منم ندیدم :)

🫂🙃✨

شما اعتقاد دارین ؟؟؟

ولی من به شدت به کارما اعتقاد دارم👌🏻👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط