🔹نویسنده و روزنامهنگار ایتالیایی: آمریکاییها خیلی خوشش
🔹نویسنده و روزنامهنگار ایتالیایی: آمریکاییها خیلی خوششانس هستند، چون هر جا میروند تا آزادی را صادر کنند، نفت پیدا میکنند
- ۳۰۷
- ۲۵ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط