{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد قدرتی ک موقع هخامنشیا داشتیمو الانم میداشتیم😔

کاش میشد قدرتی ک موقع هخامنشیا داشتیمو الانم میداشتیم😔
دیدگاه ها (۲)

عالی

ای کاش واقعا میشد بریم اون موقع و تنتاسیونو نجات بدیم

...

اونجا ک شاعر میگه: کاش میشد سرنوشت خویش را، از سر نوشت، ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط