کاش هم گروهی نوریتوشی بودم.
کاش هم گروهی نوریتوشی بودم.
بچم...
هیچکدوم از هم گروهی هاش قدرشو نمی دونن...
فکر می کنن مغروره
*فین*
نهببین
امشب...
امشب...
امشب دیگه نوریتوشی میاد خواستگاریم...
اگه نیومد فردا دوباره این جمله رو میخونم.
راستی
من و ثولیدر یه گروه ۲ نفره شدیم داریم براتون ویسو آباد می کنیم با محتوا های فاخرمون. 🤙
برامون مدال بیارید
هرکی خواست به گروه ما بپیونده بسم الله.
راه بازه جاده دراز.
بچم...
هیچکدوم از هم گروهی هاش قدرشو نمی دونن...
فکر می کنن مغروره
*فین*
نهببین
امشب...
امشب...
امشب دیگه نوریتوشی میاد خواستگاریم...
اگه نیومد فردا دوباره این جمله رو میخونم.
راستی
من و ثولیدر یه گروه ۲ نفره شدیم داریم براتون ویسو آباد می کنیم با محتوا های فاخرمون. 🤙
برامون مدال بیارید
هرکی خواست به گروه ما بپیونده بسم الله.
راه بازه جاده دراز.
- ۷۹۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط