{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راه حلش خیلی آسونه ولی حیف مامانم هنوز پیشمه

راه حلش خیلی آسونه ولی حیف مامانم هنوز پیشمه
دیدگاه ها (۰)

اگه فقط با احساسات تصمیم بگیری فقط خودت بگا میری

و نتیجه این جنگ معلوم نیست...

شاید اگه نبودم اطرافیانم زندگی بهتری داشتن...

بگید تنها نیستم..

حیف مامانم گفته بچه خوبی باش😂😂🗿🎀

اونا خیلی دور بودند حلش کردم 😁😍

خوشحال کردن من خیلی اسونه هاااااا مخصوصن با کتاب خریدنیه شخص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط