{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بچه بودم:

خوب سلام به همتون
میدونم دانش اموزید و احتمالن شما هم امروز وقتی خبر حمله رو شنیدید خیلی حالتون بد شد:)
گریه نکنید باشه؟خدا با ماست:)
(خودم انقدر توی مدرسه گریه کردم که )
دیدگاه ها (۴)

به این میگن دوستی مثل ادم:

انرژیت هیچوقت دروغ نمیگه بهش اعتماد کن:)

عزیزم اگه روزی فراموشی بگیرم چشاتو همیشه یادم میاد:)))))

سخت در اشتباهی:)

♡☆سلام بچها امید وارم حالتون خوب باشه♡☆خودم هم میدونم فعالیت...

پاره ای توضیحات 😅

بچه ها خیلی ها هم توی کامنتا هم توی پیوی گفتین حداقل به احتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط