{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه فرشته تو تاریکی پیدا کردم"

یه فرشته تو تاریکی پیدا کردم"

#اهنگ#هیپهاپولوژیست#اکسپلور
دیدگاه ها (۰)

دراگو میزنم بعد تورو "#اهنگ#اکسپلور#ترند

خاکم کردن ..:)"#اهنگ#اکسپلور#ترند

شیشه ها ماته من مات نگاش"#اکسپلور#اهنگ#لیتو#ترند

in the back of my mind..."#اکسپلور#اهنگ#ترند

چشمای تو بود خونم :)))#هیپهاپولوژیست #رپ #رپر #رپفارسی #دپ #...

#سجاد_شاهی #دورچی #پوبون #هیپهاپولوژیست #ویسگون #اکسپلور #و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط