{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- خوشبختی لایق بدبختی کشیده هاست

- خوشبختی لایق بدبختی کشیده هاست
دیدگاه ها (۰)

- صداشو زیاد کن :)

- هیچ امیدی نارم ز کس

خوشبختی لایق زجر کشیده هاست ولی همیشه نصیب کسی میشه که راحت ...

.درد بكش اما منت نكش!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط